søndag den 5. juni 2011

Gave til 50 års fødselsdag

A3 portræt af mine skønne kusiner

Vi var til 50 års fødselsdag hos min faster og onkel i går, rigtig hyggeligt. Det er godt nok længe siden jeg er kommet hjem kl. 4 om natten, godt at lillemanden bliver passet hos olderne. For trængte da godt nok til at sove :)
Glæder mig til at hente ham senere, så skal vi en tur i zoo allesammen :)

Portrættet blev rigtig godt modtaget, min faster blev ved at sige at det var lige det hun ønskede sig. Men det vidste jeg ikke, haha. Så er rart der var pletskud med gaven :)
Har godt nok også knoklet for at blive færdig, synes jeg har haft så travlt på det sidste, men med sådan en modtagelse, er det det hele værd.

Hav en dejlig Grundlovsdag/fars dag allesammen!

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails