fredag den 6. maj 2011

Kurv til Milas!

Milas har det med at rende rundt med min teposetaske. Den bliver fyldt med alt muligt og selv om han leger meget voldsomt med den er der intet sket med den, så sådan nogle genbrugs flette tasker holder altså bare rigtig rigtig godt.

Da han har fået vildt meget chokolade til påske og derfor har en af mine tupperwareskåle fyldt. Tænkte jeg, jeg ville lave en lille kurv til ham af forskelligt slikpapir, så kunne han få den som slikskål.

Det blev til denne kurv, desværre er den ikke helt stor nok, men hvis den skulle være nummeret større, så ville den være alt for voldsom til den lille mand, så min tupperwareskål bruges stadig til slikskål haha.

Så tænkte jeg, jamen så har han da en anden han kan lege med i stedet for min taske, men nej, det er stadig mors taske der er bedst, så ender da med jeg må lave en til ham :)

Men synes nu alligevel skålen er blevet fin, så den kan da bruges til en masse, men det er stadig i sidste ende Milas' skål.

Fakta:
Materialer: Alt slags slik/is papir, fra tørrede frugter og figenstænger.
Ledstørrelser: 6 x 13 cm - det er indtil videre den perfekte størrelse for mig :)
Antal led: 120 stk til siderne, 60 stk. til bunden.
Ringe i bund: 3 stk.
Ringe i sider: 3 stk.
Størrelse: Bund: 13x13 cm - højde: 8-9 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails