søndag den 8. maj 2011

Jeg har fået en award :)

Jeg har modtaget denne fine award fra Helene med bloggen Når genbrug blir guld! Tusind tak Helene :)

Med modtagelsen af denne award følger lidt forpligtigelser med:

1. Takke giveren
2. Fortælle 7 ting om mig selv
3. Give awarden videre til andre bloggere


7 ting om mig, men hmm hvad har jeg dog ikke allerede fortalt :)

1. jeg elsker chokolade, er sikker på jeg kunne leve af det, min kæreste mener at vores søn er lavet på kakaotoppe, da jeg spiste ret mange under graviditeten, ups :)
2. jeg får næsten abstinenser, hvis der går alt for lang tid uden at jeg laver noget kreativt, fjollet ikke :)
3. Jeg elsker at finde på nye hæklede dyr, det er bare så super hyggeligt og får gerne gode råd og ideer fra min kæreste, han er guld værd med lidt sjove ideer og kommentarer, til et dyr jeg er gået i stå med.
4. jeg er tvilling, men bor meget langt fra min tvillingesøster, det godt være lidt øv engang imellem, og vi har desværre meget travlt i øjeblikket, så savner at snakke med hende.
5. jeg har altid været kreativ, lige så længe jeg kan huske. Jeg kan huske, og tror stadig jeg har, to tænder jeg selv har lavet i papirklip engang jeg var syg, og hjemme fra skole. En med og uden hul i :)
6. i nogle perioder får jeg vildt lyst til at lave mad, og koncentrere mig uroligt meget om det, men så går det i stå og så er det bare lige hvad der er i nærheden, der bliver lavet.
7. jeg HADER edderkopper, de er bare noget fanden har skabt, er så bange for dem. Det er dog heldigvis blevet bedre, men kunne godt undvære den skræk.

Jeg vil gerne give awarden videre til:
min søster: Biancas kageverden
min mor: Krea-mormor
Søde Maiken: Mit liv- mit valg
Kreative Dorthe: *lume*
Elin Emilie: Kys en Frø
House of Hesselberg

Jeg kunne blive ved, men tror awarden har været vidt omkring, så stopper med 7 ting og 7 bloggere :)
I er mange derude, der har fortjent den, og ville gerne give den til alle :)
Kan i have en dejlig søndag aften!
KH Micha

1 kommentar:

  1. Ej, hvor er du sød at tænke på mig :) Tusind tak søde Micha - og er da lige nødt til at kommentere dit flotte nye banner - SÅ flot :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails