tirsdag den 26. april 2011

Lækkert stof.

Inden påske var min lille familie en tur på fynsland hos min mor og stedfar.

Min mor og jeg besøgte de gode store stofbutikker stof og stil og stof2000, jeg fik rigeligt med hjem, men nåede at blive ret skuffet over stof2000. Jeg skulle have 3 forskellige slags babyfløjl og de havde ikke en eneste af dem, hvor er det bare surt, når man alligevel er kørt så langt.

Hvis jeg ellers skal i stof2000 skal jeg køre 1 times tid til og fra (Næstved), så når nu jeg alligevel var derovre, havde det nu været rart de havde haft deres varer. Vi kørte dog i en af de andre, men de havde kun den ene farve.
Min mor har, efter vi tog hjem, været på detektiv arbejde og fået fingre i det jeg manglede, så får det i weekenden, regner jeg med. Men synes alligevel det er mega surt at de ikke har de ting jeg skal bruge, når jeg selv er forbi, så er der altså bare langt.

Men fik lige en meget stor pose med mit stof her i påsken, da hun har været så skøn at vaske og tørretumble det, har ikke en tørretumbler og ikke særlig meget plads, jeg kan hænge det til tørre på. Så er bare så dejligt det hele lige er til at bruge, når jeg har lyst.

Se de skønne sager:


Har også været nogle smutture i genbrugen og købt lidt sengetøj i diverse supermarkeder, glæder mig til at hitte på skønne ideer:

Så har lige nu vildt meget stof i forhold til hvor lidt jeg egentlig syr, men det skal nok blive brugt :) 
Er også rart at have grundstofferne, så jeg bare skal finde noget tilbehør eller andet jeg kan hitte på. 
Men mangler nu altså stadig min egen symaskine :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails