søndag den 13. marts 2011

Lidt gaver!

Så blev der givet gaver i går, det blev til disse par bukser:

Fakta:
Stof: Lyseblåt jersey med dynebetræk med elefanter, inspireret af Troldemoar
Mønster: MiniKreas Ballonbuksemønster med bue str. 74/80
Mit 5. par hjemmesyede bukser, jeg er ved at komme efter det :)


og denne rangle:
Fakta
Garn: Bomuld
Opskrift: hmm min egen
Fyld: Pudefyld og bjælde
Dyr: Kat, men ligner mest af alt en mus, havde ikke de rette øjne, men har været på indkøb på etsy, så mon ikke der dukker nogle op en af dagene :)
Men synes den endte med at blive meget sød.

Startede dog med at sprætte snuden af den oprindelige, da den bare lignede en bjørn og det var da helt forkert, men sådan kan det gå. Så første version, der ikke længere eksisterer:

Håber den søde lille dreng får glæde af lidt hjemmegjort :)
Det er lavet i løbet af denne uge, da jeg har haft lidt meget om ørerne, så er glad for jeg nåede at blive færdig inden dagen :)

2 kommentarer:

  1. Du bliver bedre og bedre.

    SvarSlet
  2. Du er altså beundringsværdig dygtig (og ekstremt flittig)- den lille dreng fik gaver, som ikke sådan bare lige alle andre har og mon ikke også hans mor blev glad? - kærligst fra Sus

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails