mandag den 28. marts 2011

Købt på Etsy!

Så er det sidste af mine to køb fra Etsy kommet ind af døren, det blev til sikkerhedsøjne i mange afskygninger, måtte lige prøve lidt forskelligt, tror dog jeg skal have købt nogle flere, men vil lige se, hvilke jeg mest bruger.
Det er jo nok de sorte, men dem har jeg også 50 stk. af nu :)


Jeg fik også købt lidt bånd, det synes jeg bare er super fedt :) skal have brugt det til nogle bukser tror jeg, men nu må vi se :)

Det kan i hvert fald godt betale sig at købe på Etsy i stedet for i DK.

God fornøjelse, hvis du selv skulle få lyst :)

1 kommentar:

  1. Tak for tippet, tror jeg vil forsøge mig med lidt indkøb på ETSY. Har været lidt tilbageholdende da jeg ikke kendte det...

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails