onsdag den 2. marts 2011

Åbningstilbud!

Da vores lokale sycenter flyttede i nye lokaler, måtte jeg lige en tur forbi, da hun åbnede, det resulterede i lidt stofkøb, da hun havde lagersalg med en masse stof til 29 kr. for 1 meter, det kunne jeg ikke lige sige nej til.

Endte med at betale 103 kr. for disse 3 stykker. Det mørkelilla med blomster osv. var der dog ikke en meter af, men kun 80 cm, men det kan jeg nok godt hitte på at bruge. Kunne se det før havde kostet 199 kr. for 1 meter, så det var da et fund :)

Hun er lidt dyr ellers, synes jeg, men nogle gange kan man være heldig, som her. Men hernede er der desværre ikke nogle af de store kæder, så man må bruge de butikker der er, trods prisen. 

Har rigeligt med blåt jersey, men ja det røg da også lige med, her fik jeg også fingre i det sidste, så fik lidt ekstra med, da der var mere end 1 meter, men ikke hele 2 meter, og det samme var tilfældet med det blåstribet.

Så nu er det bare spændende, hvad jeg skal hitte på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails