torsdag den 3. februar 2011

Stylish award til mig :)

Jeg har modtaget denne fine award fra søde Helene for noget tid siden, har simpelthen bare ikke haft tid til at kigge nærmere på den lille opgave der hører med :)
Tusind tak for awarden Helene!

Den lille opgave til awarden er på denne måde:
1. Tak og link tilbage til den person, som tildelte dig awarden
2. Del 8 ting om dig selv
3. Give den videre til 8 bloggere, som du for nylig har fået kendskab til.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

De 8 ting:
1. Jeg er egentlig et værre rodehoved, men på mange måder især på mit arbejde pinligt ordenmenneske, ved ikke helt om det kan hænge sammen, for kan altså godt være lidt forvirrende, men har måtte erkende at sådan er det bare :)

2. Går i øjeblikket totalt stofamok, har efterhånden rigtig mange bunker stof liggende, og ejer ikke en symaskine. Men synes det er sjovt at sy. Havde ellers svoret at det ville jeg ikke give mig i kast med foreløbig, men søde Troldemoar fik mig omvendt, og nu nyder jeg også vores kreahygge ved hendes gamle symaskine :)

3. Jeg begyndte først at strikke og hækle igen, da jeg var gravid med min søn. Dvs. i sommer/efteråret 2009. Jeg nyder det utroligt meget, og var overrasket over, hvor meget jeg kunne huske fra jeg lærte det i 7. klasse.

4. Jeg elsker at finde på nyt, og tror indtil videre, mit hobbyrum er fyldt til bristepunktet med alt, hvad man kunne tænke sig, af alt muligt forskelligt. Lige et lille udpluk: Tegnepapir, lærreder, maling, tegneredskaber, Garn (i alle afskygninger), emballage (bl.a. til tasker), teposer, gavepapir og andet fint papir, stof, lynlåse, bjælder osv. osv. 
Hvis jeg ser noget der kunne være sjovt, ja så forsøger jeg, jeg kan bare ikke lade være :)
Jeg elsker det bare!

5. Jeg er bognarkoman med stort B. jeg elsker at læse, men bruger ikke så meget tid på det, som jeg gjorde inden jeg begyndte at strikke og hækle, og lillemanden kom til verdenen!
Er også uddannet boghandler!

6. Jeg elsker chokolade, og kan bare ikke lade det være. Det er ikke altid særlig foreneligt med at man gerne lige ville tabe de kilo, der røg på under graviditeten :)

7. Jeg elsker at være mor, jeg vidste ikke at livet kunne være sådan. Min familie er det vigtigste for mig!

8. Jeg lavede i sin tid denne blog, for at vise mit kreative makværk frem. Den er dog blevet meget mere for mig. Den er et sted hvor jeg kan få hjælpe og dele de mest åndsvage ting med andre kreative bloggere uden at føle mig dum. Så til sidst vil jeg bare lige sige tak til jer alle der læser med! Det betyder utroligt meget for mig!

Så skal jeg give awarden videre, da de fleste har fået den overvejede, jeg at lade den stoppe her, men synes stadig der er nogle derude, der mangler at blive påskønnet, så derfor vil det blive en liste af både nye og gamle blogs, jeg elsker at læse med hos:
1. Troldemoar - fordi hun er en af de mest fantastiske personer, jeg har mødt i mit liv. 
2. Livet som sådan - fordi hun laver de mest fantastiske ting, er ny i blogverdenen og har en utrolig dejlig blog.
3. Fru Vejmann - fordi hun bare er en super dejlig person, som jeg er utrolig glad for at havde lært at kende! (ved du har frabedt dig awards, men synes du skulle have den alligevel :) 
4. Biancas kageverden - min skønne twin, som jeg ikke ville undvære for alt i verdenen!
5. Krea-mormor - min mor, som jeg har arvet mit kreagen fra!
6. *lume* - Hun laver bare nogle super skønne ting og er fuld af gode ideer!
7. Pernille-Frederikke's verden - fordi hun bare er så sej med et sæt strikkepinde. 
8. Chelles citronmåne - Stil blog og en veninde fra de gamle dage :)

Da jeg stadig er i Bruxelles, når dette indlæg kommer ud. Så skal jeg nok forsøge at huske at skrive til jer at i har fået en award,  når jeg kommer hjem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails