mandag den 7. februar 2011

Lørdagens shopperier - netto har gode tilbud i denne uge :)


Er et par dage bagud, så her kommer lige et tip lidt forsinket, håber der er mere tilbage.

Fik Nettobladet lørdag og skyndte mig at kigge i det, da de altid sætter tingene op før tid, og pga. Bruxelles, havde jeg ikke lige været i Netto i denne uge endnu. Så måtte lige se om lørdagen skulle stå på en lille Netto tur.

Der var en masse lækre sager. Bl.a. garn (men købte ikke noget, er ret stolt haha) broderier, knapper, fine bånd med motiver, sølv/guld kanter og andre klistermærker til kort osv.

Men råshoppede vist lidt i de andre ting.
4 små tasker med knapper - orange, blå, grøn og gul 10 kr. stk.
Broderi med sommerfugle
En del ark af klistermærker med kanter, tillykke, konfirmation osv. til kort (må snart i gang igen)
7 pakker med forskelligt bånd med motiver, kunne ikke stå for dem, der er 1 meter af hver slags.

Faldt så over lidt på restebordet.
2 pakker skumklistermærker med snemænd, snefnug osv.
3 pakker med strygebræt betræk med skum i. Skal bruge det ene, da jeg ikke ejer et strygebræt (har ikke plads) til at lægge på gulvet og regner med at bruge stoffet fra de andre to, det var meget pænt :)

Købte faktisk også den fine hvide gammeldags træsyskrin de har, men regner med at gå ned med det igen, for den er alt for lille. Men den er bare så fin, må finde en anden til mine syting, nu hvor jeg efterhånden har fået erhvervet mig lidt forskelligt :)

Så kan varmt anbefale at smutte i Netto i denne uge, der er lidt til de forskellige kreagener :)

2 kommentarer:

  1. Uhhh en masse lækkerrier!! tror da os lige jeg skal i Netto en tur ♥

    Frk. Munk

    SvarSlet
  2. Jeg har også købt et kort med bånd. De havde mange flotte, synes jeg.
    Det er også et flot broderi :)
    Lækre køb - godt til lageret.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails