lørdag den 26. februar 2011

Endnu et par bukser!

Ja jeg har jo lånt en symaskine og skal lige afprøve om jeg kan selv helt uden hjælp :)
Det blev til disse fine dinosaur bukser. 
Linningen måtte jeg dog sy om 6 gange = jeg hader linninger øv.
Det blev bare ved at gå galt, et par gange kan jeg gå med til, men ikke 6 gange, så var ret træt af dem til sidst. Men samtidig synes jeg det er sådan en fed kombination, så nu er de færdige og de er vildt fede, glæder mig så meget til lillemanden skal have dem på :)

FAKTA:
Stof: grøn babyfløjl og dinosaur junior dynebetræk (havde egentlig købt det til brug som betræk, men kunne ikke stå for dinosaurene, så nuppede det lige :) Der er også brugt bomulds lærred under dinosaurstoffet, for at det ikke skal blive for tyndt.
Mønster: Onion 20022 str. 92 uden sømrum + ekstra stof ca. 5-6 cm både i taljen og i benene.

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er de blevet fine.

    SvarSlet
  2. hejsa... hvordan får du dinosaurstoffet sådan foran?? hvilke mønster bruger du?? kh betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Fakta om bukserne står oppe under billedet:
      Mønster: Onion 20022 str. 92 uden sømrum + ekstra stof ca. 5-6 cm både i taljen og i benene.
      VH Micha

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails