fredag den 14. januar 2011

Se hvad jeg vandt!

Jeg var så heldig at vinde denne super skønne bog hos Stine.

Jeg er bare så super glad for min gevinst, som postmanden desværre lige syntes han skulle forsøge at mase ned i vores postkasse. Så havde jeg hellere hentet den på posthuset.
Men Stine havde pakket den så godt ind at der heldigvis ikke skete noget :)

Glæder mig så meget til at gå i gang med nogle af alle de skønne projekter :)

Når nu man er så heldig at vinde fra en af bidragyderne til bogen, så er det bare super skønt for en bogelsker som mig (uddannet boghandler) at der er signering i, elsker bare, når folk har givet sig tid til at signere en personlig hilsen, og så i så skøn en bog :)

Tusind tak Stine!

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bogen, den ser rigtig fin og spændende ud :-)

    SvarSlet
  2. Grattulerer!
    Alltid gøy å vinne.
    Ser ut som en flott bok.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlet
  3. Det ligner en bog, jeg også kunne ønske mig.....Held og lykke med den!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails