søndag den 9. januar 2011

Så blev vinderen fundet!

Det skete med hjælp fra min forlovede!


Stort tillykke til Kamma og Ko!!
Sender du mig din adresse til min mail: me(@)galleri-micha.dk (selvfølgelig uden paranteserne)
Så sender jeg lidt te du kan varme dig på :)

Tusind tak til alle deltagerne, er rørt over at så mange ville lege med :)
Jeg glæder mig til at kigge lidt rundt i jeres universer :)

Kig gerne med i løbet af de næste par uger, hvor der vil komme endnu en give away i anledningen af at jeg har rundet de 100 faste læsere og de 200 skrevne indlæg.
Helt utroligt!

I morgen starter den virkelige verden for mig efter endt barsel og ferie. Så her vil nok ikke være lige så meget aktivitet, som her ellers har været, men håber i fortsat vil læse med :)

1 kommentar:

  1. Nææh, hvor lækkert at denne fine dåse skal ende hjemme hos mig! Jeg sender dig fluks min adresse :-)
    VH Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails