fredag den 7. januar 2011

Rangle :)

Jeg er netop blevet færdig med denne anderangle. Var egentlig færdig i går, men syntes den så så tom ud i ansigtet, så der blev lige tilføjet et par øjenbryn.

Jeg har længe haft ideen, gik i gang med næbbet for ½ års tid siden, men kom så ikke videre, fordi der lige var så meget andet.
Men da jeg skulle have afprøvet de øjne jeg købte af Elise, så fik jeg lyst til at komme i gang. Startede forfra da jeg ikke var tilfreds med det oprindelige næb, så hæklede lige 1 stk. rangle på en aften, det er ret godt gået egentlig :)
Der er også en af de kapsler Elise bruger med en bjælde i, så den kunne blive en rigtig rangle.

Er rigtig godt tilfreds med resultatet, og den er allerede blevet rystet godt og grundigt af et par drengebørn, så den kan vist godt godkendes som rangle :)








Den er meget inspireret af lillemandens uundværlige sutteklud fra Bellino, 
billedet har jeg lånt fra BR's hjemmeside.

4 kommentarer:

  1. den blev super god med øjenbrynene!

    SvarSlet
  2. Hold da lige op hvor er den bare skøn. Herligt udtryk den har :-)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den skøn ;0)

    SvarSlet
  4. Kan man købe en? sms 20957142

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails