torsdag den 6. januar 2011

Her bliver ryddet op!

I går aftes blev der sorteret klippede teposer fra den mega kasse jeg købte i sommers. Jeg ville rigtig gerne være færdig med at sortere teposer fra denne kasse, men desværre er der stadig nogle der lugter hengemt og af røg, så er stadig ikke færdig.
Nu er de igen igen lagt til luftning, så må vi se, hvornår jeg får tid igen.

Der blev lige hygget med chokolade og cola, som det kan ses :)

Det hæklede monstrum der ligger oppe i højre hjørne, er det lappetæppe, jeg er i gang med til Milas. Jeg mangler "kun" 13 lapper, men overvejer at gøre det bredere på et tidspunkt, nu må vi se. Ville gerne have det færdig til hans fødselsdag, men ved ikke om jeg når det.

I dag har jeg knoklet ude i kreaværelset, der stod ting overalt. Jeg har dog ikke fået ryddet op så meget som jeg egentlig gerne ville. Men har da fået puttet ting i kasser og sat post-its på, så jeg ved hvad der er i, i stedet for det bare står og flyder på gulvet.
Så nu kan man komme rundt derude.
Mit garn kom så vidt det er muligt på plads og føler mig som en GARNFREAK!

Alt det på billedet er bomuldsgarn, der er simpelthen ikke plads i mine bogkasser.
Det skal så også lige siges, at udover dette har jeg ret meget strømpegarn, og jeg kan IKKE strikke strømper haha :)
Men vil så gerne lære det, har bare ikke tiden.
Jeg har også ca. 3 kasser i stuens rumdeler og en bedroller under vores seng med alt muligt almindelig garn.
Må vist til at finde ud af hvad alt det garn skal bruges til :)

Kan ikke forstå at for lidt over 1 år siden, ejede jeg ca. 5 nøgler bomuldsgarn og det var det, haha, det var dengang.

Hvad der ellers ligger ude i kreaværelset, er næsten ikke til at remse op. Har så mange hobbies, det er da helt vildt :)
Der er bl.a.
Lærreder og maling
Blokke, blyanter, pastel og akvarel
emballage til tasker
stof til patchwork og andet (som jeg endnu aldrig har brugt)
teposer til tasker og kort
farvet karton, papir, silkepapir osv.
Klippe/klistre ting til alt
osv.

Andre end mig hvor alt bare flyder over :)

3 kommentarer:

  1. Ja jeg kender det kun alt for godt.
    I øjeblikket står alt mit pakket ned i flyttekasser og venter på at vores 1. sal bliver færdig, hvor jeg så får 2/3 af pladsen som krearum. Og om jeg glæder mig...., ja det er der vist ikke tvivl om.
    Jeg tror jeg kan snige mig op på din mængde af garn, hvis ikke mere...., der står vist 5 eller 6 flyttekasser med garn over i værkstedet, + 4 kasser med stof....., + x antal kasser med div. andre kreative ting.

    SvarSlet
  2. En gang samler altid samler - og er det ikke skønt at kigge på sine ting, føle og fantaserer projekter og så til sidst at få brugt bare lidt af og til - Ikea har nogle rigtig gode"arkivkasser" både store og små, ja i mange størrelser, de er næsten gennemsigtige, man kan få låg til dem og så de kan stables. Bare en ide samt en kærlig tanker herfra

    SvarSlet
  3. Manner en masse lækkerier søde :) Har forøvrigt fået meldt brevet med nisserne savnet hos post DK, men har ikke hørt noget, så har ikke fået skrevet retur. Hvis du ikke har hørt noget om en uges tid, kan du så ikke lige give besked, så kan jeg sende nogle andre....som jo så kan bo hos jer til de må komme op igen næste jul :) Kram fra Dorte

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails