fredag den 21. januar 2011

Er meget beæret - award 1:

Har modtaget denne skønne award fra Helene med disse ord: altid kreative Micha, som hækler de mest fantastiske dyr og har beriget min Erik Kold bøtte-samling med adskillige fine eksemplarer.
- Altid dejligt at kunne hjælpe og synes det er så hyggeligt at gå og kigge efter forskellige ting, når man så falder over noget andre samler på, så får jeg bare lyst til at købe det hele :)

Har også modtaget den fra Krea-mormor med ordenen: Til sidst vil jeg give den videre til min anden datter Michelle med bloggen snoretoppen.blogspot fordi hun bare er en helt vidunderlig og meget kreativ kvinde og mor, har svært ved at følge med alle hendes skønne kreative indput og så er hun ikke bange for at kaste sig ud i nye ting.
- Ja kan vist ikke lige løbe fra at det er min mor, der har været så sød at tildele mig denne award :)

Tusind tak for de fine ord i to kreative mennesker, er meget beæret over tildelingen :)



Så til hvad det indebærer at modtage sådan en award:
Jeg skal nævne 3 ting som jeg elsker eller godt kan lide står der i Helenes og noget som jeg holder af og er hemmeligt står der i Krea-mormors, så vil forsøge at kombinere det lidt. Tror det med det hemmelige er sværere at overholde end noget jeg godt kan lide :)
Så bliver mest noget jeg elsker eller holder af at lave:

1. Jeg elsker at lave kreative ting det får mig til at slappe af og klare tankerne, desværre har jeg ofte gang i alt for meget, så nogle gange kan det godt blive lidt stressende for at nå at få det hele færdig Men forsøger så vidt det er muligt ikke at stresse over det, da det ikke er det der er meningen, men tværtimod at slappe af.
Men tegne, hækle, strikke, lave tasker, teposekort, klippe/klistre, lidt madlavning, læse bøger (ikke så kreativt) og nu også sy.

2. jeg er nybegynder i at sy, men efter at havde syet et par bukser til lillemanden, er jeg blevet helt bidt af det, og har derfor købt stof og tilbehør i massevis. Ikke så godt for pengepungen, men fylder vildt i mit krearum, ikke så godt når jeg ikke ejer en symaskine haha

3. Udover det elsker jeg at være sammen med min familie. Især at lege og lave sjove ting med min søn og hygge med min forlovede. I dag er det faktisk et år siden jeg havde termin med lillemanden, kan ikke forstå, hvor tiden er blevet af. Men også en af grundene til at jeg får skrevet så ofte som jeg gerne vil. Da min forlovede og søn kommer i første række.
Jeg har en ret stor familie, så ved helligdage er det noget med at drøne noget rundt. Så ikke meget fridage til os. Men vil jo gerne se familien. Har især et nært forhold til min twinsister, som jeg ofte snakker med over tlf.

Det var lige lidt om mig, så er det tid til at sende awarden videre til 3 skønne personer:
Mange har dog fået den, så vil forsøge at finde nogle der ikke har fået den, og sende den videre til, dette er dog ikke helt nemt, kan jeg se :)
- Jeg tildeler den hermed til Maiken med bloggen Mit liv - mit valg. Maiken er en super skøn kvinde, der har en del at kæmpe med i hverdagen, men som alligevel altid er glad of livsbekræftende.
- Kan ikke mindes jeg har set nogle former for awards hos Christunte med bloggen Strikkoman men synes alligevel, jeg vil tildele hende denne, da hun altid er klar på at hjælpe andre og er super aktiv med strikkepindene :) Især de små fortidlig fødte ligger hende meget på sinde. Så kig forbi hende, måske har du tid til at hjælpe med at strikke en lille hue :)
- Sidst men ikke mindst tildeler, jeg den til Mette Bundgaard med bloggen Metunda Universe. På trods af travlhed laver hun de skønneste kreative kreationer :)

Jeg ville gerne sende den videre til mange andre. Det er så svært at vælge, men har forsøgt at vælge 3 super skønne blogs ud, som inspirerer og rører mig :)

Hav en skøn dag allesammen!

2 kommentarer:

  1. Nøj, tak!
    Hvad er dine betingelser? Hemmeligheder eller noget man kan lide....
    Jeg er meget glad for awarden!

    SvarSlet
  2. Var så lidt :) du laver nogle fantastiske ting :)
    Du bestemmer helt selv, hvad du helst vil fortælle om :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails