onsdag den 29. december 2010

Give away gevinst!

Jeg var så super heldig at vinde denne skønne give away. Troldemoars troldunge er bare knuselskelig og var så sød at trække lille mig :)

Så i går da vi var på Sushi restaurant fik jeg overrakt denne fine pakke, vidste jo godt hvad der var i, men er jo vildt nysgerrig, så skulle hjem og rode lidt i de gode sager.

Troldemoar har været så sød at vedlægge en lille keramikmuffin, den er bare så skøn, og skal nok pynte fint ude på mit værelse, og se et fint hæklet hjerte, der pynter uden på pakken. Udover det er det bare nogle super herlige sager. Stof, tråd, garn, knapper, klistermærker, servietter osv. Så dejligt at vinde :)

Jeg har selv taget et billede af herligheden, men må sige at troldemoars er meget bedre :)

Men i får da lige dem begge:
Det jeg tog
troldemoars billede

Skynd jer at kigge ind forbi troldemoars blog, hun har gang i de skønneste kreaprojekter!!
Tusind tak for de lækre sager søde troldemoar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails