onsdag den 15. december 2010

Gang i køkkenet!

I dag har komfuret herhjemme været rødglødende :)
Jeg havde besluttet mig for at lave risengrød fra bunden, det har jeg ikke gjort siden jeg boede på kollegie, så det måtte prøves igen, vil også rigtig gerne lave klatkager, men er ikke sikker på, der er nok :) Nu må vi se efter aftensmad.

Da jeg har det med at glemme ting, der bare skal passe sig selv på komfuret, ja så besluttede jeg mig for at lave pandekager af nogle af alle de æg vi havde i køleskabet.
Så kunne jeg holde øje med grøden imens.

Så det blev lige til 3 portioner pandekager, 2 almindelig og 1 mad, og så ellers en portion risengrød.

Jeg tænkte, det ikke gjorde noget, jeg lavede risengrøden om eftermiddagen, mens lillemanden var i vuggestue.
Da det ikke helt kan undgås at der er lidt brændt i kanterne og bunden, (jeg kan i hvert fald ikke). Har jeg tænkt mig at putte det hele op i en ny gryde og varme det op, når det er madtid.
Det skulle fungere :)

Det har lykkedes mig at stå i køkkenet i 1½ times tid i dag, uden at have en masse smerter, det kan jeg vist kun kalde en succes, så må vi bare se hvad resten af aftenen bringer.

Glæder mig i hvert fald til hygge senere :)
Hav en dejlig aften folkens!

1 kommentar:

  1. Hvilken energi du har lagt for dagen i køkkenet! Lækkert ser det ud :o)

    Så lige din kommentar på bloggen. Jeg er kommet helt ovenpå igen nu. Røg lige fra influenza til en gang omgangssyge hen over weekenden. Ud røg gæsterne og i seng røg jeg. Men nu er jeg tilbage!

    Håber også du er nogenlunde ovenpå igen op til jul!? Julehilsner Helene

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails