onsdag den 1. december 2010

Dag nr. 1: Et billede af dig selv taget for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv!

I får lige lidt forskellige billeder, det er de nyeste fra i går!
Billede af mig fra i går middags:

Billede af mig fra i går aftes:

1. Jeg er utroligt dårlig til at finde ud af hvordan jeg skal klippes, derfor det meget lange hår, der nu med en sød kvindes hjælp nu er blevet kort :)
2. Jeg elsker chokolade
3. Jeg er bange for at køre i snevejr - i det hele taget i glat føre.
For den sags skyld også gå, jeg ligner en meget gammel dame på usikre ben, når det er dårligt vejr og jeg er ude og gå :)
4. Jeg elsker at bage, mit køkken er bare desværre så lille, at det derfor ikke sker så tit som jeg gerne ville + at lejligheden er så lille at jeg vækker lillemanden, hvis jeg laver en masse derude, når han sover.
5. Jeg elsker at være kreativ, men det er vist ingen nyhed :)

Håber i alle har en mere hyggelig dag end jeg, jeg møgfryser og hader at vores lejlighed er så utæt.

Glædelig jul!!

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails