lørdag den 6. november 2010

Vundet give away hos Pibsen's hyggestunder

Jeg har været så heldig at vinde Pias give away på bloggen Pibsen's hyggestunder. Tag et kig derinde, hun laver nogle rigtig fine ting og har en masse dejlige ideer :)

Jeg vandt hovedpræmien, mens min tvillingesøster vandt ekstra præmien.
Så her den anden dag dukkede denne fine pakke op hjemme hos mig.

Da jeg skulle vælge først, har Pia sendt gaverne til mig, og da min søster kommer på besøg næste weekend, så får hun sin præmie.
Vi bor ikke lige i nærheden af hinanden, men passer så fint at vi skal ses snart.


Den fine pakke indeholdt to super fine armbånd og en hæklet broche blomst:

Tusind tak Pia!! 
Jeg glæder mig til at gå med mit armbånd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails