mandag den 1. november 2010

Tallerkenrække og strikkekurv

For lidt tid siden var vi hjemme hos en rigtig god kammerat med madklubben. Her stod en fin tallerkenrække, helt i træ uden at være malet eller noget som helst. 
Den mente han skulle afsted på genbrugen, så her var jeg hurtig. Om vi ikke måtte få den i stedet. Det måtte vi i hvert fald. Vores kammerat var oven i købet så flink at levere den, da vi ikke kunne have den i bilen for barnevognen. 
Så nu hænger den fint på væggen over lillemandens tremmseng og venter på der skal bøger i, som han gerne vil have læst højt. 

Hver gang vi har set en har den været malet i hvid, og vi ville gerne have en i natur. Det har vi fået nu, og når vi engang flytter og får mere plads, skal den ud i køkkenet til nogle af mine kogebøger. Da det egentlig var derfor, jeg gerne ville have en. Men som den hænger nu er den også bare så fin. 
Dejligt man kan overtage fra vennerne. 

Jeg var et smut i Rema1000 i denne uge, da de havde strikkekurve på tilbud. Er ikke helt vild med at den er i mørkt træ, men måtte eje sådan en, så vi kan få alt mit strikke og hæklehalløj væk fra sofabordet. Lillemanden er nu blevet så stor, så han kan stå op af sofabordet, og så er det sjovt at lege med. Men det er slut nu, nu er det lige så nemt at flytte i denne kurv. Samtidig er der også låg på, så den er da lidt spændende, men ikke meget, for han kan ikke se hvad der er i. 
Så den er jeg rigtig glad for. 
Jeg købte også noget glimmer, en limpistol og lidt andet godt. Dejligt med lidt tilbud :)

1 kommentar:

  1. Dejligt I kunne få jer sådan et tallerkenrække.. De er altså fine!

    Sejt med stikkekurv... og skulle da have læst reklamer, for en limpistol kunne man da godt bruge.. hmm.. ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails