søndag den 14. november 2010

Søndags syslerier!

Efter at havde overstået de fleste julegaveindkøb med min kæreste, søster og svoger lørdag, ja så blev det søndag og tid til at slappe af.

Min søster var så sød at hjælpe mig med at sortere nogle af alle de mange teposer, jeg har fået fra en masse hjælpsomme mennesker. Jeg kan altid bruge flere!

Der er dog stadig nogle der ikke er sorteret.
Men mangler kun ca. 1/3 del endnu.

Der var rigtig mange gamle imellem, nænner næsten ikke at bruge dem, har vist bare et eller andet med teposer :)





Lige et billede af hvordan bordet kom til at se ud, her er det sortering af 3 omgange:
Hvis du klikker det stort, kan du se alle de fine gamle teposer, så skønt :)

Sådan så det ud da vi var færdige:
Mangler vist kasser til de sidste.

Jeg vil tro vi var sorteret ca. 4-5 af kurve som disse, og mangler stadig 2:

Tusind tak til alle i skønne mennesker, der har hjulpet mig med at samle sammen, glæder mig til at bruge dem - de skal bl.a. bruges til tasker, teposekort og andre småtterier :)

Håber i alle har haft en skøn weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails