fredag den 22. oktober 2010

Lidt gaver fra nogle søde mennesker der har tænkt på lille mig :)

Fik disse fine dåser af min svigermor :)
Så skal jeg bare lige hitte på hvad der skal i dem :)
Tusind tak :)
Den lille nede foran med papir, fik jeg af min kære tante. Der er hjemmebagte småkager i mums.

Samtidig fik jeg også to store poser af begge skønne kvinder med en masse forskellige poser :) Så nu skal jeg havde vasket en masse, må vist sætte en hel weekend af til bare at vaske og skære ud efterhånden, men det er jo bare skønt :)







Jeg fik også denne pakke med posten fra Dorthe :)
Stoffet er en lille rest hun havde liggende, den kunne jeg ikke stå for, så nu skal jeg bare lige hitte på hvad jeg skal lave med det :)
Ellers var der en masse MME poser, lidt andet papir og teposer med, tusind tak!







En lille opskrift og lidt teposer kom der også ind af døren fra en dejlig kvinde fra et forum jeg kommer på, super dejligt :)












Jeg har også modtaget disse to poser med teposer. Ved dog ikke helt hvem de er fra.
Men er bare super glad for at hun har tænkt på mig :)











Er så glad for at i vil tænke på mig. Bliver helt overvældet og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af det hele lige nu. Men må bare på med vanten og i gang, tusind tusind tak!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails