søndag den 12. september 2010

Har haft en dejlig weekend.

Lørdag var vi et smut forbi Avedøre bibliotek, hvor jeg mødte Helene, til store byttedag.
Det var rigtig hyggeligt, og sjovt at møde en medblogger :) Jeg havde taget en lille bøtte fra Erik Kold med, med lidt småkager i, det faldt heldigvis i god jord. Det er meget rart at møde en man har skrevet lidt sammen med om fælles interesser :)
Vi kunne dog ikke blive så længe, da vi havde lillemanden med, og han var ved at være sulten.

Så vi tog et smut forbi hans farmor, jeg havde taget resten af Jordnøddesmør stængerne med, og de blev rost og spist :) Dejligt andre kan lide det jeg laver, så det ikke kun er mig, der mener det smager godt :)

Fredag modtog jeg brev fra Dorthe, hun havde samlet lidt kagepapir og MME poser til mig, tusind tak :) 
Dorthe har selv lavet en super flot flettet taske af Haribo poser :)

Lørdag modtog jeg teposerne fra en bruger på et forum, jeg kommer på, hvor jeg bl.a. også har lært Dorthe at kende. Synes det er så dejligt at folk tænker på mig. 

Har en del teposer efterhånden, men der skal jo også en del til :) 
Håber i andre også har haft en super skøn weekend :) 

1 kommentar:

  1. Det var da så lidt, jeg samler fortsat til dig, hvis du stadig kan bruge flere poser. ;0) Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Kram dorthe

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails