torsdag den 16. september 2010

Dagens fangst + lidt betænksomhed

Dagens bogfangst i Bilka - der var desværre ikke flere af strikkerier og hæklerier, ville jeg ellers meget gerne også havde haft. 
Bogen Blød begyndelse, er den jeg har opskriften til lillemandens strikkede smækbukser og djævlehuer fra. Det er bare en rigtig god bog.
Ja og de andre dem måtte jeg bare eje. Glæder mig til at bruge Lær at strikke, de har nogle rigtig gode forklaringer på hvordan man strikker mønster, som jeg lige kan se, efter at havde bladret i den, og det kan jeg ikke hitte ud af, så det må jeg forsøge mig med, med lidt hjælp fra denne bog.

I går fik jeg to pakker ind af døren, en med chipsposer og en med slikpapir, MME poser, teposer osv. Så skønt at andre tænker på mig, tusind tak :) 

1 kommentar:

  1. Dejligt at der kommer matrialer til dig fra søde mennesker.
    Glæder mig altså vildt til at kigge i de bøger :-)

    Husk lige de der mål søde.
    Knus.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails