torsdag den 5. august 2010

Det er så dejligt at glæde andre :)

Da jeg ved at Helene fra Når genbrug bliver guld samler på Erik Kold bøtter, skyndte jeg mig at skrive en mail til hende, da jeg og min søster var på ferie og faldt over lidt bøtter. Hun ville meget gerne have jeg købte den hvide bøtte til hende. 

Desværre gik der lidt længe fra jeg købte den, til jeg rent faktisk kunne sende den til hende. Så i mellemtiden fandt jeg lidt ekstra :) Bl.a. den røde bøtte med et anderledes låg end jeg har set på dem før.
Var lidt et sats at købe den, da jeg ikke vidste om det var en hun kunne bruge. Men det kunne hun heldigvis, så det er bare dejligt.
 Jeg medsendte også et eksemplar af hver af de 4 Go Cards jeg fik udgivet i 2006.
Samtidig har jeg de sidste dage hæklet med lidt rester. Det er bl.a. blevet til blade + blomst til noget street art, skal bare lige havde hængt det op, 3 jordbær og lidt blomster.
Blomsterne og de 2 af jordbærene kom med i pakken til Helene :)

I går fik jeg så en dejlig mail, hvor hun fortalte, hvor glad hun var blevet fra min pakke. 
Du kan læse hvad hun skrev på sin blog efterfølgende her

Når man får sådan en positiv tilbagemelding på en lille pakke, ja så kan jeg kun sige en ting. 
Det varmer at glæde andre :) 



Jeg vil også meget gerne glæde en af jer, så deltag i min give away, og se om du bliver den heldige vinder.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt :) Jeg kan faktisk huske det kort med den grønne mund på :) Rigtig flot :)

    SvarSlet
  2. Tak tak :) ja det er da ellers noget tid siden det var ude :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails