torsdag den 15. juli 2010

Så blev blebuskerne færdige

Så blev Milas' blebukser færdige. De er dog alt for store, så er et spørgsmål om han får dem på mens det er varmt, som det egentlig var tiltænkt :)
Turde ikke strikke dem i størrelsen 3-6 måneder, da jeg ikke vidste, præcis hvor imellem 3-6 måneder de lå, så brugte den i størrelsen større - 9 måneder. Men nu har jeg prøvet at strikke dem, og de er bare super nemme.
Har så også fået lavet dem større igen altså end 9 måneder, da jeg strikkede dem på rundpind, og derfor lige glemte at så har jeg jo stykket man syr sammen i med også haha :)
Men går snart igang med nogle igen, synes de er dejligt nemme at slappe af med :)

Skulle egentlig også lave et par i størrelse 1½ år, men opskriften går kun til 1 år, men tænkte jeg måske kunne forsøge alligevel, er bare svært når modellen, der skal have dem, ikke lige er her til at måle, men mon ikke jeg kan hitte lidt alligevel.

Nogle der har nogle mål på bukser i størrelse 86-92 i alm. tøj. Altså fra skridtet og op til livet og så i omkreds om numsen???
Ville være en stor hjælp!!!

Selve garnfarven, er samme farve som de bukser jeg lavede til sæt til Milas, men mit lille kamera er ikke lige så godt til at gengive farver, som kærestens spejlrefleks kamera.

Fakta:
Størrelse: 9 måneder 
Garn: Bumbo acrylgarn 
Opskrift: blebukser 
Garnforbrug: ca. 60 g
Pinde: 3 og 3½

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails