søndag den 25. juli 2010

Lidt godt fra min søster :)

Har været i sommerhus med min søster, og hun har været på forskellige kigge/købs ture både for hende og mig, og her er hvad, hun endte med at have med til mig :)

Lidt forskelligt gavepapir + papirsblokke - fra Bilka, Søstrene Grenes og designerbazar (kan dog ikke huske designeren af dette papir, men var så heldig at få resterne :) )

Skumdyr fra Bilka, som min søster bl.a. har brugt til disse fine rammer.
Fine muffinskrukker fra Søstrene Grenes, som jeg havde set herinde, og fik sendt hende i byen efter, der er ret langt til en Søstrene Grenes, der hvor jeg bor.

Da jeg bor så langt fra alle disse gode butikker/supermarkeder er det bare super dejligt at kunne gribe tlf'en og lige spørge, vil du ikke lige :)

Tak kære B :)

1 kommentar:

  1. Det var så lidt.. det er skam rigtig mærke papir du har arvet resterne af... det er mærket Rice... smil...
    Glæder mig til at se hvad du får lavet..
    Knus

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails