mandag den 26. juli 2010

Lidt genbrugsfund i diverse byer

Nu hvor jeg har været på ferie, har noget af tiden bl.a. gået med at gå i genbrugser med min søster.
Det er bl.a. blevet til disse fede ting:
Først lidt køb i diverse butikker i Nakskov + et par seler fået af en god ven, som min søster havde med til mig. De kom bare lige med på et forkert billede :)
Det der ligger i den hvide pose er ikke genbrugsfund, det er selvklæbende bogbind til mine teposeled til tasken. Havde brugt de ruller jeg havde så måtte ud efter nyt :)
Så på billedet er der: seler (til bl.a. suttekæder) lynlåse (diverse punge) selvklæbende bogbind (teposetaske) knapper (lidt af hvert)
Denne fine tekande fandt jeg også i Nakskov, synes bare den er så flot.
Den lille Kusmi Tea tedåse er fra en genbrugs i Odense, min søster fandt den, men var så sød at give mig den, da hun havde fået en af de dåser jeg købte, fordi den passede så godt til deres køkken :)
Nogle af de kagedåser jeg har erhvervet mig i Odense i en genbrugs. Synes Peter Plys dåsen er så fin, bliver nok ikke lige brugt til kager, som jeg regner med de to andre skal bruges til.
Sidst men ikke mindst gik turen til en meget stor genbrugs de har i Odense.
Her blev det til lynlåse (punge), knapper (lidt af hvert), rundpind nr. 3 ca. 43 cm (håber det passer, for sidst passede størrelserne derinde fra ikke), flere seler (bl.a. suttekæder), kagedåse med spilledåse i med Peter Plys til Milas :)

Har dog efterfølgende fået købt lidt mere, men har ikke fået taget billeder af det, men det kommer.
Har også fået mine hæklebøger, jeg havde bestilt, de skal da også lige vises frem snart :)

Kan i alle have en rigtig god mandag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails