torsdag den 24. juni 2010

Hvad posten kom med i går :)

I går ankom dette dejlige garn, jeg har vundet på denne skønne blog. Glæder mig meget til at komme i gang, men med hvad :) tænke tænke :)
Tusind tak for gaven :)

Samtidig ankom denne skønne pakke - er den ikke bare flot, dejligt papir og skønt pakket ind. Tusind tak kære Lykke fordi jeg måtte købe dine bøger, glæder mig så meget til at kigge mere i dem :) og papiret og de fine blomster er blevet gemt, mon ikke jeg kan hitte på noget med det :)
Hav en dejlig sommerdag!!


2 kommentarer:

  1. Hold da helt op, hvor skal du da bare have gang i meget. Glæder mig til at se dine fine bøger, måske er der en opskrift i en af dem du kan bruge det dejlige garn til.

    Bliver spændende med den bluse til Milas, den ser bare rigtig lækker ud.

    Er næsten færdig med et par nye futter til ham i lyseblå.

    God fornøjelse knus fra mor

    SvarSlet
  2. Velbekomme - glæder mig meget til at se, hvad du finder på! (Der skulle f.eks. være nok til et sjal....)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails