fredag den 21. maj 2010

Tagget i en blogleg :)

Er blevet tagget i en blogleg i dag - af skønne Ingeborg. Var dejligt lige at tænke på noget andet :)

Morgenens nedtur
Vidste vi skulle begrave lille Oliver senere i dag.

Udenfor mit vindue
pipper en fugl og kører en masse biler forbi - dejligt med sol.

I mit fjernsyn kører
faktisk ingenting, underligt - det kører ellers altid hmm :)

Jeg vil til at høre
en god gammel dansk film, mens jeg lige får tegnet lidt videre på et portræt, jeg har på bestilling.

Mit tøj er
Bare kedeligt.

Idag skal jeg nå
Tegne, hækle bolero sammen til barnedåben, ordne det sidste til barnedåben, så jeg er klar til at sætte telt op osv. i morgen, vente på min twin og svoger kommer i aften :)

Men jeg vil hellere
Slappe af og få hæklet lidt på Milas' tæppe.

I vindueskarmen
står der en masse visne blomster - vi har vist ikke fået vandet det sidste stykke tid, ikke så godt...

Weekenden skal gå med
Barnedåb, barnedåb, barnedåb...

morgenens optur
Milas' skønne smil og latter

Dette billede har I aldrig set Skønne skønne Oliver, da han ikke var så gammel - savner dig min bølle.

Stafetten sender jeg videre til:
Bianca og Didde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails