lørdag den 8. maj 2010

Lige lidt hygge med saks og papir :)

Skal til min morfars fødselsdag i morgen, og er træt af at jeg aldrig har nogle kort, lavede så mange førhen, så nu ville jeg lave nogle igen.

Det blev til disse 4 stk. Jeg har dog foldet teposerne for længe siden, har bare haft dem liggende, så det var bare lige det med at finde på resten :)

Så nu har vi lidt igen.


Hulmaskine - bedste køb til kort længe :)

Ja måtte bare eje denne hulmaskine, da de havde den på tilbud til 100 kr. Har længe gerne villet have den, men syntes ikke jeg ville give 200 kr. for den, når nu jeg ikke lavede så mange kort mere. Men nu skulle det være, og den er jeg bare rigtig glad for :)

3 kommentarer:

  1. Så fine kort! Dejligt at se du lige kunne få det med... ;)
    Jeg vil altså også have sådan en hul fætter!

    SvarSlet
  2. Øj en smart "hulfætter". Hvor og hvornår har du fundet den til 100 kr?

    SvarSlet
  3. Jeg fandt den i Bog og ide, da de havde mors dags tilbud, men ved ikke om de stadig har den...
    Den er bare god at have :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails