torsdag den 27. maj 2010

Kan godt forstå!!

Der er de sidste par dage sket en masse her i blogland, jeg har gået meget og tænkt over, på hvilken måde jeg vil kommentere det, men er stadig målløs, så synes bare det er svært.
Kan helt klart kun sige en ting: sig mig er nogle mennesker sindssyge?? Hvordan kan man finde på det.

Ja det drejer sig jo om den/de person/er der har hugget andres billeder og liv. Forstår simpelthen ikke nogle kan finde på det.

Samtidig får det mig også til at tænke, hvor meget skal man ligge ud, hvad skal holdes helt privat. Oprindeligt besluttede jeg at denne blog kun skulle være til det kreative: tegne, male, strikke, hækle osv. men der har alligevel sneget sig noget privat ind, synes det er svært at skelne, men har besluttet mig for at forsøge så meget som muligt at holde mig til det kreative.

Derfor lukker jeg ikke min blog, men kan helt klart forstå dem der gør/har gjort, er så ked af nogle af de blogs, hvor folk har set sig nødsaget til at lukke eller redigere, der mangler pludselig noget.

Sender jer alle en masse kram og tanker. Håber i vender tilbage, om ikke andet så på det kreative plan. Savner allerede jeres dejlige indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails