tirsdag den 11. maj 2010

I gang igen :) Hvad læser du??

Hvad jeg læser lige nu :)

I 2008 blev jeg uddannet boghandler, jeg elsker simpelthen bare bøger :) Desværre kunne jeg ikke få arbejde som boghandler bagefter, da der bare ikke var noget job. Så efter jeg stoppede i butikken, gik jeg bare fuldstændig i stå med at læse, og læste ellers gerne 2-3 bøger om ugen. Så det må man kalde en kold tyrker.

Kom dog så småt i gang igen, men så efter gik på barsel og lige efter jeg havde født, fik jeg ikke læst en dyt igen. Havde ellers købt en masse bøger til at læse der, bl.a. Twilight serien. Men så for en måneds tid siden lånte jeg Camilla Läckbergs Havfruen, og ja den slugte jeg så lige på et par dage. Begyndte for længe siden på Isprinsessen, men kunne simpelthen ikke komme i gang. Men nu har jeg da allerede læst de to første og er i gang med 3'eren. Så er problemet jo bare at jeg ikke har resten af serien :) Men mon ikke jeg finder en løsning, for nøj de er gode :)

Da det ikke kun er krimier, jeg læser, men også meget andet, så er der da lidt at vælge imellem, har en bugnende bogreol, som min twin har det med at kalde, mit bibliotek, som hun helt sikkert altid kan låne fra :)
Var et smut i Kvickly i lørdags og faldt over disse to skønne bøger, elsker bare chick lit genren, den er så dejlig afslappet og ikke noget man skal tænke for meget over, helt sikkert bare hyggelæsning. Har i forvejen rigtig mange bøger af disse to, så det var da bare sagen, da jeg pludselig kunne få dem til halv pris - 150 kr hver, det kan jeg ikke modstå. Så jeg har da lidt at komme i gang med efter Läckberg :)

Min yndlings chick-lit-forfatter Marian Keyes, er næsten lige kommet med en ny bog, den ønsker jeg mig bare så meget, så nu må vi se hvornår jeg får fingre i den. Men kommer da ikke til at mangle læsning foreløbig. En bog holder længe efterhånden, når jeg også laver alt det andet kreative :) Det er jo skønt :)

Hvad læser du? og hvad er din yndlingsbog eller forfatter??

1 kommentar:

  1. Ja du har en del at gå igang med... Kan varmt anbefale Pige i tyverne.. Den er super hyggelig.. Er jo lige blevet færdig med den på engelsk, selvom den tog lidt tid at få læst...
    Men tror det var fordi jeg var fyldt op af de engelske bøger...

    Lige nu læser jeg "Pigen der legede med ilden", men er igang med sidste kapitel, som det virkelig kribler i mig for at få læst færdigt...

    Ynglingsforfattere kender du vist... ;)

    Har et ynglingsbibliotek... ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails