onsdag den 12. maj 2010

Har forelsket mig i dette smukke sjal :)

Har netop bestilt mønstret til mønster til dette smukke Pretty as a Peacock sjal.. Jeg så det og tænkte det må jeg bare eje, er dybt forelsket i det... wow.. Selv om jeg aldrig går med sjaler, men det kan jeg da begynde på :)

Har bestilt det her: Micorbis - dog skulle jeg ikke betale med det samme, men fik en mail om at det ville blive leveret til mig... hmm håber da så opskriften kommer frem, har aldrig bestilt noget på denne måde før. Er i det hele taget første gang jeg bestiller en opskrift :)

Men men jeg er jo alligevel forholdsvis strikkenovice, og så gå i gang med dette store projekt, jeg må da ikke være rigtig klog. Hopper normalt over alt hvor der er diagrammer i, så har aldrig strikket noget med diagram, hmm mon jeg kan finde ud af det???

Så er faktisk lidt nervøs for om jeg overhovedet kan... suk... for nøj hvor er det smukt....

3 kommentarer:

  1. Hold da op det er flot!
    Det kan jeg godt forstå du vil prøve!
    Virkelig fedt!!

    SvarSlet
  2. Det er et ambitiøst projekt - på den anden side, hvis du ikke prøver, lærer du det aldrig - så hatten af for, at tør prøve :-) Hvis du tager det bid for bid og ikke lader dig gå på, skal det nok gå :-)Du laver jo så mange andre fine ting, ikk?
    Jeg strikkede det sidste sommer og et utrolig glad for mit - lykke til og rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  3. Wauw!
    hvor er det flot.
    Men er du sindssyg et projekt.
    Det turde jeg aldrig begive mig i kast med.
    Go' kamp ;)
    Og ha' en dejlig dag
    Kristine

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails