søndag den 16. maj 2010

Dejlig dag :)

I går skulle vi havde været med min mor og stedfar på Amalienborg, men da det regnede helt vildt, og vi ikke ville stå i kø i 2-3 timer med Milas i en bæresele, droppede vi det. Vi var ellers derinde, da de åbnede, men det er der ikke noget at gøre ved.

I stedet tog vi i Fields, når nu vi var kørt så langt.
Vi var der i rigtig lang tid, nåede at købe en masse plastikservice til barnedåben næste søndag. Så nu mangler vi da ikke det.

Kom også lige til at købe lidt garn :) Manglede grøn bomuldsgarn og det fik jeg her, de kostede 9,45 kr. sjov pris i øvrigt :) undtagen den økologiske, den kostede omkring de 15 kr. mener jeg det var. Så det var helt fint, så nu mangler jeg kun en brun, og måske lidt flere nuancer grøn :) Kan bare ikke lade være :)


Lige lidt garnkøb, opsprætter, hårspænder og noget papir fra en kuvert.

Købte også en opsprætter, til hvis jeg lige skulle få lyst og mulighed for at prøve noget pachwork, tænkte det så var meget godt at have. Så nu mangler jeg bare alt andet til det :) Men man skal jo starte et sted :)

Vi var også lige et smut i Glitter, og der fandt jeg lige lidt hårspænder, ejede ellers ikke rigtig andet end et hvidt, men nu har jeg da lidt, og et rigtig fint et med sommerfugl til barnedåben :)

Havde lige fået en kuvert - en ganske almindelig rudekuvert - som jeg lige fik kigget på invendigt, det er egentlig noget meget sjovt mønster, der er inden i sådan en, så den blev klippet i stykker og gemt, så må jeg finde på hvad jeg så skal bruge den til :)

Vi var også i Søstrene Grenes og lede efter en fin metalæske med te i, men kunne desværre ikke finde den, det er Karen, der har vist den på sin blog. Ville rigtig gerne have sådan en til mig og min søster, da vi samler på forskellige teting, teposer og teatags. Men men de havde den desværre ikke, og min twin har også kigget efter den i Odense, men der havde de den heller ikke, så den får vi nok aldrig desværre. Den er da ellers bare super fin :)

Det går jo slet ikke med alle de blogs herinde, får en masse ideer, og ser en masse ting jeg bare må eje, men der er desværre kun 24 timer i døgnet. Men kigger hos jer andre alligevel, er bare så hyggeligt med inspiration, selv om jeg egentlig ikke har tid haha :)

Hav en god søndag aften!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails