tirsdag den 27. april 2010

Opbevaring af lillemandens tøj

Mens jeg gik og ventede på min dejlige søn, skulle der jo ske lidt andet end at strikke, hækle og tegne.

Så mig i gang med at indrette hans babyhjørne inde i mors og fars soveværelse. Vi har desværre ikke plads til han kan få sit eget :)

Havde en masse kurve som bruges til hans tøj, men syntes det var svært at huske, hvad der var i hvilken, fandt jeg på at lave disse fine bamser i karton og sy på... Kunne ikke finde en skarbelon, jeg syntes om så var selv i gang med at designe. Lavede den op mindst 100 gange, sådan føles det i hvert fald :)

Men nu kan familie og andre finde hans tøj.

Nu hvor han er oppe og bruge 62-68 har vi dog ikke rigtig plads i kurvene - der er alt for meget tøj, skønt at kunne låne og få en masse - så ved ikke lige hvad jeg så finder på :)
Håber på at det går :)

Kurvene på plads :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails